Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Det beror på vad man jobbar i matten! Är det nya saker som man inte gjort förut är det skoj men vi hag Alma böckerna och jag är i C boken och det är ju bara repetioner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 hihi jag har skolkat 2 gånger det var rast så efter lunch rasten stack jag och min kompis läraren märkte inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 jag har aldrig skolkat och kommer aldrig att göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Har skolkat ett 10 tal gånger, så det räknas ju knapp om man jämför med de som kommer någon timme i veckan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Det är onödigt att skolka för även om lektionerna är as tråkiga så lär man sig ofta nåt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jag skolkar från nästan alla mattelektioner, även en del spanska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 min kompis skolka idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Varför skall man skolka? Man bara missar en massa värdeful information som man behöver senare i livet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 men min kompis skolkade på jumpan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 därför att matte o spanska suger! varför inte skolka om man har bra betyg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Skolkar du och är ändå bra betyg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 min lärare sa te min polare att han kunde skolka resten av terminen, de va typ 15 april då, å ändå lätt få MVG...då e man bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg