stabil Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Aldrig skolkat är aldrig tänkt på att Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 det är bara en rolig sak vi har gjort i SO att bygga en vulkan och sen tända på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Skolkar du och är ändå bra betyg? ja, jag har VG i alla ämnen :) och om jag jobbar lite bättre, typ går på lektionerna så har jag stor chans till MVG i det mesta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jag har skolkat många gånger:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jag har skolkat många gånger:D hur många gånger har du skolkat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Star Wars @ 06/06-2004 11:29:53) jag har skolkat många gånger:D hur många gånger har du skolkat? hehe. Jag tror att han har spelat för mycket Playstation 2. Eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jag har skolkat många gånger:D han kanske skolkat 3-4 gånger och viljat gå hem och latchat inne i Forum.Fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (SuiCune @ 06/06-2004 11:54:27) jag har skolkat många gånger:D han kanske skolkat 3-4 gånger och viljat gå hem och latchat inne i Forum.Fuska.se hhmm... Tror inte han är så beroende. Och här gissar man inte på sånt heller.... Han kanske gör något mycket dumt varje skolkning. =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 skolkar ganska mycke ja jämt från träslöjden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ja skolkar bara på SO lektionerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag har aldrig skolkat. Till er som säger att ni aldrig ska skolka:Vänta tills ni kommer till högstadiet,där är det tufft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 dt e inte för hårt på högstadiet. ni som säger att ni aldrig skulle komma på tanken, ni juger dt e as jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg