Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 skolkar ganska mycke ja jämt från träslöjden skolkar från träslöjden det är ju jätte kul :blink: skolka istället från Matte lektioner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 skolkar aldrig men har nästan lust ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 QUOTE (nikee @ 06/06-2004 13:47:48) skolkar ganska mycke ja jämt från träslöjden skolkar från träslöjden det är ju jätte kul skolka istället från Matte lektioner min träslöjds lärare e helt borta och det e tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 varför ska man skollka <_< om man missar nått viktigt så får man bara massa läxor kan jag gissa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 varför ska man skollka <_< om man missar nått viktigt så får man bara massa läxor kan jag gissa Det kan ju också bli så illa att man inte gjort viktiga saker så att man inte får betyg. Hemuppgifterna är inte heller roliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ja skolka en gång, men då fick ja för läraren :P , de typ 7 som skolkade då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 men om du fick för läraren e de ju inte riktigt skolk! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 nänä, ja vet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jag brukar bara strunta i o komma, de e lättast så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Donald-Duck @ 06/06-2004 14:41:14) skolkar ganska mycke ja jämt från träslöjden skolkar från träslöjden det är ju jätte kul :blink: skolka istället från Matte lektioner Man ska inte skolka över huvud taget. Man ska gå på lektionerna och göra sitt jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 vadårå, matte lektioner suger ju! jag antar att du jonte inte går på högstadiet, där börkar största eländet, i låg och mellan var skolan rätt kul, så om du gillar skolan bör du gå där...!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 En i vår klass har skolkat ibland men på jumpan om man typ e förkyld och inte har med jumpa kläder då räknas det som skolkning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg