Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 det gör det inte för oss... på det sättet e min skola lyxig
pollenallergi Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Jag har aldrig skolkat. Till er som säger att ni aldrig ska skolka:Vänta tills ni kommer till högstadiet,där är det tufft LOL... Går du i 6an lr? Förmodar dt... Det blir en aning jobbigare i 7an.. och det kommer bli jobbigare i 8an för betygen.. Så du kan inte säga ngt om du inte har gått mer än ett halvår.
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) vadårå, matte lektioner suger ju! jag antar att du jonte inte går på högstadiet, där börkar största eländet, i låg och mellan var skolan rätt kul, så om du gillar skolan bör du gå där...!? Det kvittar om lektionerna är tråkiga eller inte. Går inte jag i högstadiet? Nehepp. Jag skulle vilja kalla dig för en liten pissmyra just nu. Eller något annat liknande. PS: Jag gillar inte heller matte så mycket. Redigerat 7 Juni 2004 av Jonte The Winner
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 läktioner är tråkiga, det stämmer
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 läktioner är tråkiga, det stämmer Jovisst. Tråkiga men lärorika. Inte ska man väl skolka bara för att det är tråkigt?
kola_king Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Precis!Tror ni att man måste gå i skolan för att plågas?I så fall tror ni fel.Det finns anledning till att gå i skolan. PS.Ni som skolkat,är ni medvetna om att det är lag på att gå i skola till 9:an?Om nån kommer på er kan ni ligga illa till. DS.
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Juste! skolka inte! ajja bajja! :unsure: arghh... Hur är det med skolkningen själv??!! :) Har aldrig skolkat. Bara försovit mig.
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Precis!Tror ni att man måste gå i skolan för att plågas?I så fall tror ni fel.Det finns anledning till att gå i skolan. PS.Ni som skolkat,är ni medvetna om att det är lag på att gå i skola till 9:an?Om nån kommer på er kan ni ligga illa till. DS. nej, dem kom på mig en gång och inget hände... mina lärare e senila, dem minns inget nöästa dag!
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 (Xade @ 07/06-2004 21:40:08) Precis!Tror ni att man måste gå i skolan för att plågas?I så fall tror ni fel.Det finns anledning till att gå i skolan. PS.Ni som skolkat,är ni medvetna om att det är lag på att gå i skola till 9:an?Om nån kommer på er kan ni ligga illa till. DS. nej, dem kom på mig en gång och inget hände... mina lärare e senila, dem minns inget nöästa dag! Xade har väl betyget MMMVG. Någon som känner till det?
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 mycket mycket mycket väl godkänt eller? jag har VG och ska inte skolka mer nu, måste satsa lite i 9an!
Rekommendera inlägg