Hoppa till innehåll

Skolkat


Ratchet

Rekommendera inlägg

  • Svar 159
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har aldrig skolkat.

 

Till er som säger att ni aldrig ska skolka:Vänta tills ni kommer till högstadiet,där är det tufft

LOL... Går du i 6an lr? Förmodar dt... Det blir en aning jobbigare i 7an.. och det kommer bli jobbigare i 8an för betygen.. Så du kan inte säga ngt om du inte har gått mer än ett halvår.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vadårå, matte lektioner suger ju!

 

jag antar att du jonte inte går på högstadiet, där börkar största eländet, i låg och mellan var skolan rätt kul, så om du gillar skolan bör du gå där...!?

Det kvittar om lektionerna är tråkiga eller inte.

 

 

Går inte jag i högstadiet? Nehepp. Jag skulle vilja kalla dig för en liten pissmyra just nu. Eller något annat liknande.

 

PS: Jag gillar inte heller matte så mycket.

Redigerat av Jonte The Winner
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis!Tror ni att man måste gå i skolan för att plågas?I så fall tror ni fel.Det finns anledning till att gå i skolan.

 

PS.Ni som skolkat,är ni medvetna om att det är lag på att gå i skola till 9:an?Om nån kommer på er kan ni ligga illa till. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis!Tror ni att man måste gå i skolan för att plågas?I så fall tror ni fel.Det finns anledning till att gå i skolan.

 

PS.Ni som skolkat,är ni medvetna om att det är lag på att gå i skola till 9:an?Om nån kommer på er kan ni ligga illa till. DS.

nej, dem kom på mig en gång och inget hände... mina lärare e senila, dem minns inget nöästa dag!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xade @ 07/06-2004 21:40:08)

Precis!Tror ni att man måste gå i skolan för att plågas?I så fall tror ni fel.Det finns anledning till att gå i skolan.

 

PS.Ni som skolkat,är ni medvetna om att det är lag på att gå i skola till 9:an?Om nån kommer på er kan ni ligga illa till. DS.

nej, dem kom på mig en gång och inget hände... mina lärare e senila, dem minns inget nöästa dag!

Xade har väl betyget MMMVG. Någon som känner till det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...