Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja, men man ska ha kul också, vilket min farsa inte verkade ha, han skolakade aldrig och hade MVG (på den tiden 5a) i alla ämnen... fast han fick ett bra jobb också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 mycket mycket mycket väl godkänt eller? jag har VG och ska inte skolka mer nu, måste satsa lite i 9an! Nej, MMMVG står för: Med Mutor Mycket Väl Godkänt. Det står på våran SO-lärares dörr till klassrummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag bryr mig inte om matte lektionerna för vi får bara jobba i en skit tråkig bok som heter flex 7 eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja, men man ska ha kul också, vilket min farsa inte verkade ha, han skolakade aldrig och hade MVG (på den tiden 5a) i alla ämnen... fast han fick ett bra jobb också! Har ni haft något som heter teknikåttan? Eller kängurutest? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vadå känguru test?? har man teknik åttan i åttan?? isåfall har jag missat det, börhjar nian till höst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vadå känguru test?? har man teknik åttan i åttan?? isåfall har jag missat det, börhjar nian till höst! Okej, vi hade någon känguru-tävling iaf. Och det skulle alla skriva samtidigt. Alla skolor hade jag för mig. Men det låter inte som det. Jag var näst bäst i min klass. Känguru-tävlingen var bara för de i Högstadiet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag går i högstadiet.. och har aldrig hört talas om en känguru tävling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag går i högstadiet.. och har aldrig hört talas om en känguru tävling Jag är äldre än dig. Så behandla mig inte som någon plåtskalle!! Du kanske skolkade när ni hade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 L :lol: L ja tror inte han skolkade den dan. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Ness~ @ 07/06-2004 16:42:39) Jag har aldrig skolkat. Till er som säger att ni aldrig ska skolka:Vänta tills ni kommer till högstadiet,där är det tufft LOL... Går du i 6an lr? Förmodar dt... Det blir en aning jobbigare i 7an.. och det kommer bli jobbigare i 8an för betygen.. Så du kan inte säga ngt om du inte har gått mer än ett halvår. Ja,jag går i 6:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 08/06-2004 19:15:34) jag går i högstadiet.. och har aldrig hört talas om en känguru tävling Jag är äldre än dig. Så behandla mig inte som någon plåtskalle!! Du kanske skolkade när ni hade det. ok sorry, hur gammal e du då jag e född 1a januari 1989! haha kul(ironiskt), jag skolkar inte alltid... kan du berätta vad det e för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Xade @ 08/06-2004 20:30:49) (Jonte The Winner @ 08/06-2004 19:15:34) jag går i högstadiet.. och har aldrig hört talas om en känguru tävling Jag är äldre än dig. Så behandla mig inte som någon plåtskalle!! Du kanske skolkade när ni hade det. ok sorry, hur gammal e du då jag e född 1a januari 1989! haha kul(ironiskt), jag skolkar inte alltid... kan du berätta vad det e för nåt? Jag är född 17:onde Oktober 1988. Fick gå i lekis i 2 år. Känguru-test är en slags matte-tävling. Man får exakt en timme på sig att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg