Laithean Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Kan man skippa den dära hjälpen i börgan på black and white? Hoppas man kan det för det är så tjatigt. Snälla om ni vet så skriv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Hallåå.Är det ingen som vet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 nej men om du trycker på musknappen så går det snabbare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 så synd jag vet att man trycker så går det snabbare men...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fbk_matte Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Nej det går tyvär inte. Jag e i värld 4 Letyhs har snott min varelse. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Nej det går tyvär inte. Jag e i värld 4 Letyhs har snott min varelse. :( Den j*vla banan hade jag rejäla problem med!man som tur klarade jag den (bara för att fastna förevigt i nästa värld <_<) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 B&W är ju sk*t lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 tycker du ja! jag fattar mej inte på det JÄ*VLA spelet... men å andra sidan var det några år sen jag spelade det, jag har ju blivigt bättre på spel...Kanke ska börja spela det igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.