blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 (redigerat) Hejsan nu är man här igen :D Jag är i death mountain crater....ganska långt inne i den...i nåt slags rum där det är ett hål i marken som sprutar eld... vad ska jag göra i det rummet? eller ska jag inte gör nåt alls där? :unsure: Klarat det :D Redigerat 27 Maj 2004 av blade_alle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Menar du det där man puttar ner stenen. Du har ju ändå klarat det men om du behöver hjälp så skriv i denna tråden då i stället för att skapa en ny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 (redigerat) Oki doki :P NY FRÅGA! :P http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/fire_tempel_copy.gif På bilden är det fire tempel på 3 våningen... iaf där det är en röd rund ring där fattar jag inte...Man hoppar på en knapp och sen slutar elden brinna..Och då springer man til dörren fast det är en låtsasdörr fast man ska kunna komma igenom på nått sett? En goron sa att man skulle spela en sång ska man göra det eller inte? skriv gärna snabbt! :D Redigerat 27 Maj 2004 av blade_alle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Hehe.Om du vill kan jag skriva hur du dödar Ganondorf och Ganon i förväg om du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Nej tack :) Men du kan berätta hur man dödar eld snubben bakom låtsas dörren :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Menar du Volvagia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 (redigerat) Ne...Jag klarade av eld snubben :D Volvagia är ju en eld drake :P NY FRÅGA! ;) Vad ska man göra efter att man klarat av Fire Temple? Redigerat 27 Maj 2004 av blade_alle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 gå och titta till zoras domain kanske? PS you will get a big surprise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Ne...Jag klarade av eld snubben :D Volvagia är ju en eld drake :P NY FRÅGA! ;) Vad ska man göra efter att man klarat av Fire Temple? Navi säger att en kylig vind kommer från zoras domain så du kanske ska dit.... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Okej 0014....Men hon har aldrig sagt det till mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Okej 0014....Men hon har aldrig sagt det till mig ;) jo, när du klarat Fire temple säger hon "do you feel the frosty wind, it´s probably coming from Zoras domain." nåt i den stilen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 okej...men det har hon inte sagt...jaja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg