Skull-Kid Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag behöver hjälp jag har klarat andra bossen och teleporterat mig till nu tids världen och snackat med en kille som kommer springande till en och han heter Ralph vad ska jag göra nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega_man_fann Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 slå sönder allt du ser :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega_man_fann Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 hej hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 tyvär så ska jag nog inte det.Jag har precis räddat björnen och fåt ett par zoras simmfötter eller nåt och ett rep sen så när jag kommer ut där ifrån jag har tagit grejerna å flyger den blå björnen som man har räddat bort vart ska jag nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 du ska till han som flyger i en ballong så står det en kängru där nere som du ska hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Föerst måste du till han som till verkar flottar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 (redigerat) jag vet hur man gör fast det är svårt att förklara.tyvär Redigerat 20 Juli 2004 av tyke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Tycker inte jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 (redigerat) äh jag berättar du ska till han som tilvärkar flottar så ska du prata med han sen ska du till en som heter cheval så pratar du med han sen ska du till den valniga tiden så ska du dit där man låser upp första tempel dörren på vägen dit ser du moohs en blå björn så ska du döda spökena sen ska du åt höger en ruta sen en ruta uppåt sen ska man hoppa över hålena (du ska trycka på A för att hoppa)sen kommer du till en grav sten som du ska knuffa på sen kommer det fram en trappa gå ner för den sen ska du följa vägen så ska du hoppa över vatten vid ett ställe så man kommer till en spak som man ska dra bakåt med hjälp av power bacelet så ska man dra den så långt som det går sen ska man skynda sig upp till simfötterna sen ska man simma till en trappa up till ett rep sen ska du till han som till verkar flottar och prata med han sen ska man till baka till grave yeard. på vägen träffar man ricky det är en kängru sen ska man hitta ett par box handskar åt han (kolla på bilden vart dom är)(man ska gräva efter dom)sen ska man till baka till ricky sen ska man till han som flyger ballong man ska hoppa upp för kanterna så man kommer till han sen får man en karta sen ska du till han som tillverkar flottar sen ska du åka flåtte till ett ställe......... Redigerat 25 Juli 2004 av tyke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg