Leon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vad är skill points bra för på Ratchet & Clank 1? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 När man har varvat det så kommer det en meny som heter goodies och för att få upp olika altenativ där måste man klara olika antal skillpoints! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Menar du typ allafunstuff grejer då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 När man har varvat det så kommer det en meny som heter goodies och för att få upp olika altenativ där måste man klara olika antal skillpoints! Ja, jag vet för jag har varvat spelet några gånger men är skill points till för att låsa upp features på goodies-menyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jaha nu ser jag. jag läste inte din första text Ratchet så noga men nu ser jag. tack för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det var så lite! Varsågod! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg