Gäst Golden Star Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vad betyder aat det står online under min ranKL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Att du är inne på sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Att du är inne på sidan! tack!vad smart det e! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jag tyckte det var bättre med en grön prick brevid namnet istället.. snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Om du inte vill synas som online så klickar du i en liten ruta när du loggar in.Då kan man vara online och ändå så står det "offline" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Om du inte vill synas som online så klickar du i en liten ruta när du loggar in.Då kan man vara online och ändå så står det "offline" varför skulle man vilja göra det? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Man kanske är upptagen och man vill kanske inte ha några PM? Bara en gissning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Man kanske är upptagen och man vill kanske inte ha några PM? Bara en gissning! det kan det va! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 men jag kryssar aldrig in den rutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Varför skulle man göra det? Det är bara roligt att får pm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag gör det ibland för då kan inte mina kompisar se att jag är online så då kan dom inte säga att jag är en "spelnörd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 det kan ju i för sig vara jobbigt, hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.