XabeR Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 ska jag erkänna så tycker jag att "smile" har en fett avatr.den e grymmast tack softy din är också snygg är det bin laden som spelar fotboll eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 25 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 hehe ja..jag fick den av min kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
järnsläpp Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 hehe ja..jag fick den av min kompis... öö.......fick du binladen?...asså är inte han död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 men järnsläpp du borde fixa eb avater! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 min avatar e ju klart bäst MIGHTY DUCKS OF ANAHEIM!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 min avatar e ju klart bäst MIGHTY DUCKS OF ANAHEIM!!!!!!!!!!!!!! rättning... laget heter anaheim mighty ducks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 nej dom heter mighty duck of anahiem eller nu hur det stavas. men jag ska byta avatar nu tror den här är så ful. för ja har skrivit namet själv men inte blixten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 ska jag erkänna så tycker jag att "smile" har en fett avatr.den e grymmast vad tycker ni om min nu da chain gjorde den! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 men järnsläpp du borde fixa eb avater! jag tror inte han vet vad ''eb'' betyder..kolla hanns profil..det står att han e trögfattad!.....liksom exakt så här står det: Är:trögfattad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 men jag mena järnsläpp du borde skaffa en avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 nej dom heter mighty duck of anahiem eller nu hur det stavas. men jag ska byta avatar nu tror den här är så ful. för ja har skrivit namet själv men inte blixten pm:a mig om du vill ha en... ha med beskrivining av hur den ska se ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 men jag mena järnsläpp du borde skaffa en avatar! ja han kanske inte vet vad vi menar med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.