rebban Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 jag fattar inte hur jag ska komma vidare..har precis kommit in i tredje templet...jag antar att man ska få fjädern där, men jag har inte fått den..kommer inte vidare...dom ända vägarna som jag inte gått på kartan behöver jag fjädern för att komma till...hjälp mig snälla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Titta över alt Och du kan hitta ställen där du kan använda bomber annars kommer jag inte i håg! :) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag kommer inte riktigt ihåg men jag tror att det var så här: om du har en vanlig nyckel så ska du gå till gubbarna som härmar dig. Döda dom och en trappa kommer. Putta staplarna (eller vad det är) så att du kommer på vägen åt vänster. Putta Statyerna så att det liknar som mönstret där uppe. Sedan kommer en väg där du kan gå upp och åt vänster. Gå upp. Lås upp dörren. Öppna skattkistan så har du fjärdern. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag har det och min kompis hjälpte mig och sen har jag radertat den filen och nu kommer inte jag ihåg nått! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg