Thunder Dragon Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (redigerat) Ja.. som topicen säger så undrar jag vilka som sett den? jag ska se den idag eller imorrgon iallafall :) Moderatorer: nej, jag vill inte starta en omröstning, jag undrar vilka som sett den.. att dom ska skriva "jag har sett den" inte trycka på en ja knapp, så de står att "någon" har röstat ja... och om ni låser den här tråden, skriv en ordentlig orsak... inte bara "§1.13" eller dylikt, som ni brukar! Redigerat 28 Maj 2004 av Thunder Dragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Nej jag har inte sett den men vad handlar den om och är det Anime?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 vad e det för slags film?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 ska du se den på bio eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 vad e det för slags film?? Det finns ett onlinespel som heter Ragnarok , och de har gjort anime av det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jaja, men vad handlar den om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Om den finns på internet så kan du väll länka till den?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 men jag frågade vad den handla om, e det action/thriller/skräck??? vad e det för film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.