Gäst Golden Star Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 var kan man hitta glassbilen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 I en glassfabrik som man måste köpa men den finns ju bara i vice city har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag visste inte att det fanns en sån på gta 3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Det finns det inte heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Fusion Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jo det finns det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 I en glassfabrik som man måste köpa men den finns ju bara i vice city har jag för mig. det finns vis st glassbil i gta 3! <_< och man inte köpa företag i gta3!<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Om man gör ett uppdrag som heter "ice cream you scream" så får man tillgång till en glassbil. Man kan också stöta på dom på tredje ön ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Om man gör ett uppdrag som heter "ice cream you scream" så får man tillgång till en glassbil. Man kan också stöta på dom på tredje ön ;) vem jobbar man åt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (Silver Star @ 29/05-2004 23:06:53) Om man gör ett uppdrag som heter "ice cream you scream" så får man tillgång till en glassbil. Man kan också stöta på dom på tredje ön ;) vem jobbar man åt då? Det är på första ön.Det finns en bomb i glassbilen och så ska man åka till nått gömställe och då kommer det komma 4-5 mafia medlemmar. När som går fram till glass bilen så ska man spränga den så alla dör. Men jag sköt bara ihjäl dom och behöll bilen. Fast den får inte plats i det lilla garaget <_< Man jobbar åt El Burro tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (Shaq @ 30/05-2004 10:00:03) (Silver Star @ 29/05-2004 23:06:53) Om man gör ett uppdrag som heter "ice cream you scream" så får man tillgång till en glassbil. Man kan också stöta på dom på tredje ön ;) vem jobbar man åt då? Det är på första ön. Det finns en bomb i glassbilen och så ska man åka till nått gömställe och då kommer det komma 4-5 mafia medlemmar. När som går fram till glass bilen så ska man spränga den så alla dör. Men jag sköt bara ihjäl dom och behöll bilen. Fast den får inte plats i det lilla garaget <_< Man jobbar åt El Burro tror jag. den på telefonen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg