pollenallergi Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 det heter simpsons om du ska vara så petnoga så heter de till och med The Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (Omega @ 28/05-2004 21:07:26) det heter simpsons om du ska vara så petnoga så heter de till och med The Simpsons där blev han knäckt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag tycker att fyran borde köpa lite avsnitt, men Futurama är också skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Futurama, The simpsons och Family guy är mina favoriter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Mina med... Fast Family Guy är nästan en kopia av simpson! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 vad är Family Guy?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 En serie som går på ztv. och jo family guy är typ som en kopia av simpsons men den är ju rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 då är den tecknad eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 En serie som går på ztv. och jo family guy är typ som en kopia av simpsons men den är ju rolig! man har blivt trött på family guy, tycker jag! <_< och det går inte längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Finns inget bättre program än The Simpsons :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Finns inget bättre program än The Simpsons :D det håller jag med om! :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Den bästa är ju såklart Homer Simpson.... Med sina dumma citat och knasiga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.