# 21 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Sälj inte reklam! Där jag bor sitter typ på varje brevlåda "ingen reklam tack!" >< Man säljer väl inte reklam? ;) Man delar ut reklam. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 panta burkar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 1246846 burkar = 623434kr är den en kille i Lycksele som samlat in på att panta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 du måste skoja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det är väl inge svårt. Han har väl hållt på länge gissar jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Ja men, det är över 1 milljon burkar la Det är inte så svårt. Det finns ju petflaskar som ger 4 kr ,2kr och 1 krona.... Men han måste vara en riktig skrotnisse som skämmer ut sig inför folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 50,öre finns på burkarna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) Jo, jag vet. Men det var så han räknade... Så de behöver alltså inte vara mer än 1 miljon burkar/flaskor.. Redigerat 1 Juni 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
[PC]Boot Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Råna banker! :ph34r: ^_^ ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Han heter *beep* *beep* och har skänkt en stor del till Löven. Han har hållit på i 2-3 år med det. Det där var dessutom för ett tag sedan. Han har säkert fått in 2000-3000 till under sista tiden. Jag känner killen. Han är kompis med min kusin & vi har suttit bredvid varandra på ett antal UFC-matcher. Så det är sant. Jag vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.