kkthxbye Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 ja,den var lite konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 29 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Det kosntiga i berättelsen är En rostig sten, snubblar på link och Zelda som snubblar på mig m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 jag fattar aldrig vad som e så roligt i zelda? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 jag fattar aldrig vad som e så roligt i zelda? :huh: Menar du själva spelet eller historierna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 (Shaq @ 29/05-2004 22:58:00) jag fattar aldrig vad som e så roligt i zelda? :huh: Menar du själva spelet eller historierna? menar själva spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag komm på en historia när jag skrev till Rowyn via MSN då jag bara skrev något då komm jag på denna Jag hoppar upp ur sängen och springer till skogen. Jag Dansar åsk dansen och hoppar på inga ben hem Hoppar in i bad karet och flyger till sjön sen så drunknar jag men kommer i land på en rostig spik matta Springer igenom skogen ramlar ner i vattnet kommer till ganon's castle och springer upp till nedre våningen Jag snubblar på Link och zelda som snubblar på mig Jag hoppar ner från översta nedre våningen ner i lava gropen jag hamna i lavan men som tur vad så komma jag på en platta Plattan gick sönder men jag gick sönder ännu mer efter som jag hamna i lava gropen men innan jag han ramla i lava gropen som hoppade jag upp till kanten Då kom Ganon ridande på Drauina Daruina hade Saria på ryggen och snubbla på en upp äten macka. Jag sprang ditt jag börja sen snubbla jag över en rostig sten sen så komm jag hem. Den har du inte kommit på..Jag har hört den innan och den suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Nej Pepsodent hon har kommit på den helt själv. Jag chattade med henne när hon bara skrev något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 :D LOL den var bra. Drunknar men kommer iland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Undra vad moderatorerna tycker om den.. Kommer säkert att låsas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 den va ganska bra men det e bara jag som inte tycker om zelda!men annars var den bra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (redigerat) Jag har kommit på den helt själv!Tack för alla komentarer.......Fortsätt Redigerat 30 Maj 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag kan inte fatta att jag komm på den!Jag brukar komma på sk*t dåliga skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.