SlippinG Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Skrivet 29 Maj 2004 Hoppas det inte bara är jag som moddar förfullt till mitt VC. Kan ni några bra moddings sidor där man laddar hem bilar eller skins? Citera
Offline Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Skrivet 29 Maj 2004 Sök på Google det gjorde jag och hittade Den här och den här. (den andra är på tyska men den är bra) Citera
Resurrected Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Skrivet 29 Maj 2004 Försök hitta MTA (Multi Theft Auto). Det 'är GTA:VC online. Grymt kul :) Citera
robbz Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Skrivet 30 Maj 2004 Försök hitta MTA (Multi Theft Auto). Det 'är GTA:VC online. Grymt kul :) Ja.. Jag håller med... Jätte roligt o få lift av en annan online spelare... och ge lift också.. man ska köra rätt ner i vattnet o hoppa av innan.. så den andra dör :D Grymt kul!! Citera
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Skrivet 30 Maj 2004 Sök på Google det gjorde jag och hittade Den här och den här. (den andra är på tyska men den är bra) på den andra sidan e det riktiga bilar som man kan ladda ner! ;) Citera
Thunderbird Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Skrivet 30 Maj 2004 Gå in på www.thegtagarage.com där finns allt möjligt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.