Gäst Donald Duck Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Skrivet 30 Maj 2004 nicleaodeon Suger Fox kids är också skit bra det kommer Pokemon och Sonic men får Fox kids blev låst så vi måste öppna den igen då kan jag fortsätta kolla på¨Sonic X fast Disneychannel är den bästa tycker jag och cartoonnetwork gillar jag lite den amerikanska Cartoonnetwork det kommer DB då och jag gillar också MANGAS Citera
DanniQ Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Skrivet 31 Maj 2004 Barnkanalen är ganska dålig tycker jag. Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Barnkanalen e dålig. jätte dålig dessutom Redigerat 4 Juni 2004 av goku_ssj Citera
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Nej, tack. Jag föredrar actionfyllda otecknade filmer. Barnkanalen är ingenting för mig. Citera
Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Barnkanalen suger ju tillome mer än naturprogram... Citera
DanniQ Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Ser inte så mycket på den, kul ibland. :cool: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.