JYCKEN Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 den suger håller med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 nicleaodeon Suger Fox kids är också skit bra det kommer Pokemon och Sonic men får Fox kids blev låst så vi måste öppna den igen då kan jag fortsätta kolla på¨Sonic X fast Disneychannel är den bästa tycker jag och cartoonnetwork gillar jag lite den amerikanska Cartoonnetwork det kommer DB då och jag gillar också MANGAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Barnkanalen är för lite mindre barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Barnkanalen är ganska dålig tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Barnkanalen e dålig. jätte dålig dessutom Redigerat 4 Juni 2004 av goku_ssj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Nej, tack. Jag föredrar actionfyllda otecknade filmer. Barnkanalen är ingenting för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det suger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 barnkanalen suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Barnkanalen suger ju tillome mer än naturprogram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Ser inte så mycket på den, kul ibland. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jag HATAR Barnkanalen **lol** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.