Gäst max99 Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 hur många ronder e det i imposseble challenge i arenan på joba??? och var har Qwark tagit vägen??? kommer man att möta honom på spelet?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 det står väl ner i vänstra hörnet va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ja det står "??"....DAAAH!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag tror att det är typ 50St ronder men många bossar inkluderade. ett tips är att spara din R.Y.N.O.2 till sissta bossen för den är jätte svår! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 e inte zodiac bättre än R.Y.N.O 2??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 jo det är den fast den dödar inte många fiender + att den bossen delar på sig. så att jag tyckte att R.Y.N.O.2 var bäst i det tillfället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ahhhh ok.... men nu vill jag veta lite om Qwuark...man saknar ju nästan han..=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 kommer inte ihåg men jag tror att han är mr Fizzvighet eller vad F__ han nu heter, man kommer möta honnom i slutet av den dära banan i slutet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 hehe...coolt... men du vet han där mekanikern som ratchet kallade för "plumbers crack" i ettan... jag köpte en Qwuark action figur av honom men vad ska jag med den till egentligen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 När du har mapp-o-matic så finns det en väg uppåt på samma bana.där ska man ge den till ett Qwark f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ok.....jag har fastnat på thug HQ snivelak... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ok vart någonstans? Har du MSN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg