sanji Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 har köpt rustningen för en miljon och alla vapen och uppgraderat alla och köpt alla i guldvapen och uppgraderat dom igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 bla,bla,bla! skryt lagom jag har bara haft spelet i en vecka! ps. e på den där mega stora robot bossen på snivelak! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 förlåt da........ men du sa att du hade köpt rustningen då sa jag vad jag hade nåt fel eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 bla,bla,bla! skryt lagom jag har bara haft spelet i en vecka! ps. e på den där mega stora robot bossen på snivelak! Japp! Gör bara inte som jag gjorde när jag fick 1 000 000 för då köpte jag den sista rustningen istället för R.Y.N.O 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ok ska tänka på det ratchet! sanij ursäkta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Ok, nu vet jag att du spelat skiten ur 2:an eller hur max Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg