*REX* Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Någon som spelat ett spel som heter Tortuga?Är det roligt?Värt 300 kr? MVH Darth Vader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Jag tycker att Pirates of the Carrebean är mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Pirates of the Caribbean är väl ett rollspel?Tortuga är ett strategi spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jaha, du vill alltså ha ett rollspel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 nej,ett strategispel vill jag ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Strategispel är bra! Du har bra smak vader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag vet Jedi Gamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.