Nafrali Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 När Jirachi kommer in har du klarat spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 ok men sen kom togepi och gav mig nån skiva med misty på det var en pichu bros kanal på japanska :blink: kan man få mer såna skivor???? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Usch det är ett sånt tråkigt spel. Då är nog Colliseum bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 MYCKETbättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ska köpa Colloseum också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ska jag byta pokemon channel mot colloseum eller vad tycker ni??? jag har ju klarat det nu? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg