AidsCunt Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 nån som har klarat ut det spelet utan fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 det är typ omöjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 det är typ omöjligt så j*vla svårt spel. jag ligger i början på chapter 6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag orkade inte så jag fuskade förbi det och det tog ändå ca 3 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag orkade inte så jag fuskade förbi det och det tog ändå ca 3 dagar okej. jag ska försöka att klara det utan fusk..men du vet i början på chapter 6 när man ska hitta 3 "nycklar" för att dörren ska öppnas till templet, jag får bara tag i 2. jag vet vart den andra är, men det är ju högt upp i luften. hur tar man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 öj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg