MMX Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vår skola är bara en TEGELBYGGNAR (Kumla heter den presis som Fengelset det e så man känner sig) det finns väl en basketplan och en Fotbollsplan, fast jag HATAR sport, så man sitter väl bara i en sönderriven Soffa på rasterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vår skola är bara en TEGELBYGGNAR (Kumla heter den presis som Fengelset det e så man känner sig) det finns väl en basketplan och en Fotbollsplan, fast jag HATAR sport, så man sitter väl bara i en sönderriven Soffa på rasterna! eeehh ja fattar inte ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (Bibbsky @ 14/06-2004 12:37:41) Vår skola är bara en TEGELBYGGNAR (Kumla heter den presis som Fengelset det e så man känner sig) det finns väl en basketplan och en Fotbollsplan, fast jag HATAR sport, så man sitter väl bara i en sönderriven Soffa på rasterna! eeehh ja fattar inte ??? Fattar du inte det finns inte så roliga saker på den skolan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 vadårå, vi sitter på bänkar inne hela dagen typ och snackar och det e livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Kul? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Det gör jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Kul? :kung: ja det e väldigt kul, det finns inget skönare än att ta en cola och sitta o softa i på en bänk ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Det ska bli kul när jag börjar 7:an så man kan ta en läsk på rasten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 ja, det e skönt, jag längtade när jag gick i 6an på det... men drick inte för mycket... då blir du och tandläkaren ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 ja, det e skönt, jag längtade när jag gick i 6an på det... men drick inte för mycket... då blir du och tandläkaren ledsen Tandläkaren blir nog glad för då får han/hon nya patienter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 eh, kanske, men det e ju gratis om man e under 15, så dem känar ju inget på barn ju... det tar bara deras tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 eh, kanske, men det e ju gratis om man e under 15, så dem känar ju inget på barn ju... det tar bara deras tid Men dom får ju skatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.