Findus3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Yoshi^ @ 14/06-2004 18:49:21) eh, kanske, men det e ju gratis om man e under 15, så dem känar ju inget på barn ju... det tar bara deras tid Men dom får ju skatt Men dom får inte mer skatt bara för att dom får mer kunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 nej precis... men har vi inte spårat ut lite nu, vi ska ju egentligen snacka om Trevlig skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Vi snackade ju om skolan och sen kom vi in på läsk och sen kom vi in på tandläkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (redigerat) Vi sitter mest och spelar kort på rasterna. På fina stolar.... Det ni.. I kort så är är jag the :kung: Redigerat 15 Juni 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Vi sitter mest och spelar kort på rasterna. På fina stolar.... Det ni.. I kort så är är jag the :kung: Det är du ju i allting verkar det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vi spelar också kort ibland, fast det e inte så kul, vi brukar satsa pengar då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vi spelar också kort ibland, fast det e inte så kul, vi brukar satsa pengar då! Det gör inte vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 men vad du spammar hela tiden, det behöver du inte tala om! i 9an ska vi bara köra moppe på håltimamrna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Yoshi^ @ 15/06-2004 16:37:23) Vi sitter mest och spelar kort på rasterna. På fina stolar.... Det ni.. I kort så är är jag the :kung: Det är du ju i allting verkar det som När vi spelar kort så spelar vi oftast Utslagspoker eller Neger Och President. Vad är det för kul med att slösa bort håltimmarna på att köra moppe. Det är ju inge kul-... Det är ju roligare att cykla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 cykla? det finns inget värre, det går långsamt och man blir trött, det e bättre med en moppe som går i 80!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 cykla? det finns inget värre, det går långsamt och man blir trött, det e bättre med en moppe som går i 80!! Ehh, nu tycker jag att du ska hålla tyst. Det är bra som det är i min skola. Många har mopeder redan i 8:an... Finns några 7:or också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag längtar till jag får börja åka moppe :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.