Slasktratt Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Hur får man husalf där? Innan kund eman fuska men inte nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Vad går sidan ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Vad går sidan ut på? Man är en elev på hogwarts :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 1. Man får inte säga var HHK finns 2. HHK flyttar sig 3. Nu går det inte fuska på det;) Hogwarts.nu är ett ställe där man kan bli medlem i ett elevhem sedan kan man käna Gallioner (pengar) på VVBG (Vem vill bli galleonär) som går ut på att man ska svara på Harry Potter frågor. Sedan kan man också skriva i forumet och mejla med andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ´Jag har blivit medlem nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Är redan medlem på Hoggy! Rowyn är mitt namn där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag heter BandyDane där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 mitt namn är Serius Sam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) Trollkarlsnamn=Nickolass Profil=Kanji Elevhem=Ravenclaw Quiddith Position=Slagman EDIT: Någon som känner för att gå med i Wild Cat? Du är medlem i Griffindor, Rowyn, eller? Redigerat 31 Maj 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag går i Gryffindor men jag är redan medlem i ett lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 JAg var medlem en gång i tiden men glömmt bort mitt lösen och de funkar inte men jag hette cribba von lalle tror jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag heter fala där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.