sm017 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Hej jag heter sebbe hur får man new på det??? vad är elit???? ;) jag vet i allafall hur man fångar och kopiera pokemon :lol: men inte kopiera två stycken samtidigt!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Har du pokemon på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 för det första är det här i fel forum för det andra om du har det på datorn är det olagligt så om du har det på datorn så ta bort det direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 juste!!!!. :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 juste!!!!. :angry: :angry: king du skrev fel man skriver just det!!! :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 juste!!!!. :angry: :angry: king du skrev fel man skriver just det!!! :angry: :angry: :angry: lägg av kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 för det första är det här i fel forum för det andra om du har det på datorn är det olagligt så om du har det på datorn så ta bort det direkt är det olagligt att ha pokemon på datorn?Fånigt..men jag har det inte så jag klarar mej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.