Ganondorf Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Jag ska få GBA SP och Advance wars 2 Jag önskar mig MKDD och Billy hatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Jag ska inte önska mig nåt. Nån har kommit på att vi inte ska ha några julklappar. va inga julklappar skulle svimma om jag var dej!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 önskar mig Soneic directors cut XIII och True Crime: Streets Of LA Ps.Jag behöver inte önska mig MM:DD för jag har förbeställt det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 jag vill ha en ny karate dräkt!!! min gamla e för liten....hehe....och de kommer ja få oxå, tror ja iallafall.... sen vill ja ha en gamecube å nåra spel te den......å en webkamera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 har redan en webkamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Önskelista @lex 2003 :D Action Replay (för GCN) Game Boy Advance SP Pokémon Ruby/Sapphire Super Mario Advance 2/3/4 Metroid Prime The Legend Of Zelda: The Wind Waker Mario Kart - Double Dash o.s.v. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 en adnvändargrupp här på sidan gbasp pengar =) hmm...............................lite spel till dator och gba scooters nya album (en musik grupp) en elbas (ett instrment) ett trumm sett OSV.................................................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Mario Kart:Double Dash!!,F-Zero GX,Tredje säsongen av The Simpsons,Mario Party 4,Dragon Ball den stora boken,One piece böcker. :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.