Smaragd Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Vilket spel skulle va bäst att köpa till GBA (jag har jarry potter 1 och Pokémon Sapphire).. jag tänker iaf inte köpa pokémon ruby.. nåt annat än ruby och dom jag har... ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Köp final fantasy tactics. det är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 hmm.. jag har tänkt på golden sun.. e det ett bra spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Vilket spel skulle va bäst att köpa till GBA (jag har jarry potter 1 och Pokémon Sapphire).. jag tänker iaf inte köpa pokémon ruby.. nåt annat än ruby och dom jag har... ?? Eh... jag vet faktiskt inte, det är ett ganska så... er... tråkigt spel om man bara gillar krigsspel o så, men Hamtaro Heart Break-nånting är jättekul. :P Den handlar om när en hamsters värld blir invaderad av en djävuls-ham-ham (hamster) som typ förstör älskande par, så att man måste göra en massa grejer o så. Det är rätt kul om du har tråkigt, fast annars kanske det är tråkigt om du jämför det med Pokémon, exempel. Pokémon Ruby är faktiskt nästan identisk till Pokémon Sapphire, så det är ingen idé förutom om du vill ha ALLA Pokémon - då kan du ju exempel fånga de på Ruby som inte finns i Sapphire och använda en linkkabel till att byta dem först till nån kompis' spel och sen byta den till ditt Sapphire. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Den 4/6 kommer ett nytt F-Zero spel.Köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Spara pengar till Pokemon Fire Red/Leaf Gren eller spara till i jul och köp Nintendo DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det är vell onödigt och spara enda till jul.Vad ska man då spela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Köp the legend of zelda a link to the past/ four sword!... Eller så kan du ju köpa metroid fusion eller metroid zero mission.... Eller något utav super mario advance spelen.... Eller Castlevania.... Eller nåt sonic spel.... Eller kanske harvest moon.... Eller ADvance wars.... Eller jag vet!... Nåt som blir lagom till sommaren!.... Boktai!.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 :huh: nu ble jag vilseledd av så många förslag av en person! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) Köp golden sun 1 eller 2 eller köp Pokemon LF/FR den 9 Oktober Redigerat 2 Juni 2004 av Flamed Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 KOMMER FR/LG SÅ TIDIGT!!!!!! VAR FICK DU REDA PÅ DE!! och jag ska köpa golden sun 2 snart.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg