Hoppa till innehåll

Pokémon Sapphire


Rekommendera inlägg

... Jo. Jag spelade Pokémon Sapphire, och jag har kommit så himla långt... iaf till Fire gymmet, jag har spelat i typ en vecka nu i flera timmar... o så gick jag till Cable Club Mixed Records... spelet började hacka, så jag reset:ade det, och nu... nu så står det att min save file är deleted!! Hur tusan ska jag få tillbaka det?! Hjälp! Är det en bug eller vadå?! Jag har inte lust å starta om! Jag har ju kämpat ihjäl mig för att träna upp mina älskade Pokémon!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ka_Sin

konstigt problem, trodde ruby och sapphire var väl gjorda, byt spelet med den butiken du köpte från!

 

tyvärr du kan inte få tillbak ditt sparade spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... suck. Antog väl det.... jag har iaf börjat om, fast det känns ganska konstigt, när jag hade planerat allting (typ - hur många Pokéblocks jag skulle ge dem varenda dag jag spelade och sånt, och nu har de ju helt olika natures även om jag har startat om spelet på nytt... och det känns inte likadant.)

Fast en sak är jag säker på... jag kommer komma längre än på mitt förra spel. Det hände på ett annat spel oxå, som var på Nintendo, och den gången kom jag längre...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

om du har en MISSINGNO beror det på det då får man virus eller så är det lite repit där under i spelet eller fel i GAMEBOYET eller nåt virus som finns nu i din gameboy eller spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kommer inte ihåg men sök på Pokemon på Gamefaqs.com och sen letar du upp ruby eller sapphire och klickar på FAQ:S och sen på Pro Action Replay Codes längst ner så kanske det står nåt någonstans på den sidan.. annars vet jag ej..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...