Bullaregott Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 någon som vet någon genväg på det uppdraget när man ska åka till Lisas skola innan mr skinner kommer? jag hinner aldrig fram! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 någon som vet någon genväg på det uppdraget när man ska åka till Lisas skola innan mr skinner kommer? jag hinner aldrig fram! :blink: det e ju första uppdraget!det e ju ass enkelt! :lol: men åk genom krusty glas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Det finns en sväng någonstnas,och om man åker rakt fram åker man igenom ett Glas med Krusty på.. Då Åker man igenom nån Park eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det finns en sväng någonstnas,och om man åker rakt fram åker man igenom ett Glas med Krusty på.. Då Åker man igenom nån Park eller nåt.. det var det jag sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.