Rullis Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Ska jag köpa det ? Ska nog Fråga min kompis iaf jag får låna det..om det ör Bra kan jag köpa det eller SH eller nåt annat sonic spel..? Om jag får låna,ska jag köpa det sen då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Sonic Adventure 2: BATTLE tycker jag är är ett ganska bra spel, dock roligast i början samt vid multispelarläge... mitt råd är att låna de av någon, och prova själv för att se vad du tycker om det. Sonic heroes tycker jag inte, jag har de... men gillar de inte... det är så krångligt... man måste byta karaktär hela tiden... och kameran e inte bra heller.. ha en tendens att fastna lite varstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Sh är längst och schystas repliker och bäst grafik(ljud tycker jag med). Men när man klarat det är det rätt tråkit själv. SA2:B är det inte så mycket repliker och grafiken är inte så bra. Men ljudet är OK. Men när man klarat det är det fortfarande roligt med Chao. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) Tack För Tipsen 0013 och ThunderDragon.. Redigerat 31 Maj 2004 av Ruffy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) Jag tycker sonic heroes är bättre. Det är ju 4 lag som man behöver klara spelet med. Mega: vilket menar du ? Redigerat 1 Juni 2004 av Ngc-diggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag fick låna det idag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag fick låna det idag :D Hur är spelet då? Kul? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Japp,det e kul,fast ganska dålig Grafik ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 jag menar sa2b det är kul jag har klarat hela spelet och har fått 90 emblems och har en angel chao med fullt på run och power(men jag vet fortfarande inte vad transformation så att den kan bli ultimar är <_< )! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag tycker att sonic heroes är rätt bra.... men inte så bra.... Och replikerna tycker jag är hemska!.... Själva replikerna är väll sådär men rösterna är ju skit!.... Sonic Heroes: Grafik: 7 Ljud: 3 Kontroll: 6 Hållbarhet:5 TOTALT: 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Öh näj så här: Grafik:8 Ljud:10(This Machine är den bästa låten jag vet) Knotroll:10 Hållbarhet:7 Totalt:9 Mega: Har du en angel chao har du en Ultimat chao <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg