Hoppa till innehåll

Sa2b

Rekommendera inlägg

Sonic Adventure 2: BATTLE tycker jag är är ett ganska bra spel, dock roligast i början samt vid multispelarläge...

mitt råd är att låna de av någon, och prova själv för att se vad du tycker om det.

Sonic heroes tycker jag inte, jag har de... men gillar de inte... det är så krångligt... man måste byta karaktär hela tiden... och kameran e inte bra heller.. ha en tendens att fastna lite varstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sh är längst och schystas repliker och bäst grafik(ljud tycker jag med). Men när man klarat det är det rätt tråkit själv.

SA2:B är det inte så mycket repliker och grafiken är inte så bra. Men ljudet är OK. Men när man klarat det är det fortfarande roligt med Chao.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag menar sa2b det är kul jag har klarat hela spelet och har fått 90 emblems och har en angel chao med fullt på run och power(men jag vet fortfarande inte vad transformation så att den kan bli ultimar är <_< )!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att sonic heroes är rätt bra.... men inte så bra.... Och replikerna tycker jag är hemska!.... Själva replikerna är väll sådär men rösterna är ju skit!....

Sonic Heroes:

Grafik: 7

Ljud: 3

Kontroll: 6

Hållbarhet:5

TOTALT: 5

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...