Gäst Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Sonic heroes är bra men lite enformigt så jag tycker Sonic adventure 2 battle.Och det är kul med chao :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag har typ 15 Emblems nu,är mest Hero. Just nu äör jag på Tails när han ska inte till Pyramiden,med Dark är jag med Rouge när hon ska hitta nycklar (jobbigt :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Öh näj så här: Grafik:8 Ljud:10(This Machine är den bästa låten jag vet) Knotroll:10 Hållbarhet:7 Totalt:9 Mega: Har du en angel chao har du en Ultimat chao <_< Hur kan du ge 10/10 i ljud?.... Det är dem värsta rösterna jag har hört!.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Ok Tails astma röst är knäpp och det är lite jobiigt att höra på Omegas robot röst. Men This Machine, Team Chaotix och What i´m made of äger allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg