Gäst Donald Duck Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 igår så gjorde jag en tråd om serietidningar nu hittar jag den aldrig varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Någon kanske tog bort den eftersom den bröt mot §1.13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 moderatorna tar inte bort trådar dem låser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Har du varit mod, eller? Dem kanske har ett hemligt vapen mot saker de inte tycker är bra... Eller bryter mot reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Isåfall skulle alla låsta tråder vara borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 igår så gjorde jag en tråd om serietidningar nu hittar jag den aldrig varför har du kollat igenom varje sida här inne på allmänt.om du inte har gjort dt, gör dt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Visa trådar låses, andra tas bort.. Lättare att följa reglerna så slipper man fundera på vad som kan ha hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 då vet vi vad som kan ha hänt med din tråd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 har hänt så min en av mina trådar förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 då e det bätter ock ta bort alla onödiga trådar tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 bara för att någon av moderatorerna tycker att en tråd e onödig ska han/hon ta bort den då lr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.