Gäst Golden Star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 vad betyder när det står *reported*? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 att nån har raporterat ett inlägg....brukar det va ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 vad betyder när det står *reported*? :blink: Var står det nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Reported betyder ju Rapporterad men vad menar du med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag brukar ju skriva *REPORTED* om någon gör en onödigt topic eller ett stötande inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jaså varför det?? Menar du att du har anmält den personen eller? För annars är det ett onödigt inlägg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jaså varför det?? Menar du att du har anmält den personen eller? För annars är det ett onödigt inlägg! ja inlägget som är onödigt och jag vill bara varna den personen eftersom han/hon kanske får en varning. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Shaq du bryter själv mot en regel när du skriver "*REPORTED*".. Både §1.11 och §1.19 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Shaq du bryter själv mot en regel när du skriver "*REPORTED*".. Både §1.11 och §1.19 jag varnar bara personen eftersom jag raporterat det fattar du?du skrev just ett onödigt inlägg själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Men då ska du Anmäla Shaq istället för att varna annars kan ju kanske du få en varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Men då ska du Anmäla Shaq istället för att varna annars kan ju kanske du få en varning. nej?okej då kan jag sluta med det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 man ska ju anmäla det som bryter mot en regel! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg