Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag tycker det är sk*tsvårt.Jag ligger på sista story mode uppdraget och jag kan inte ens klara det på normal.Hur ska man då klara det på hard och very hard?

Skrivet

Jag har klarat allt på f-zero!.... Jag har fått alla "svävare" och alla grejer... Jag har fått allt.... Klarat allt!.... Jag har klarat alla kapitel i story mode på very hard! .... Och jag har fått dem sista banorna som är från ax.... Jag har klarat alla turneringar på alla svårighetsgrader.....

Men jag ska bara säga en sak.... Det var skitsvårt.... Jag fick nog till och med spela i flera timmar för att klara vissa kapitel på very hard.... Det är ett av dem svåraste spelen jag har kört!..... Så nu kör jag nästan bara multiplayer på f-zero.... Inte för att skryta men..... Jag är bäst på f-zero!.... Nej.... Vad sa jag?,..... Nu ljög jag.....

Orson: Jag tyckte inte átt sista kapitlet var det svåraste... Han som man möter är ju för lätt!.... Det som är svårt på det kapitlet är att klara av banan utan att ramla ner..... Men när man har lärt sig det så är det jättelätt.... Iaf på normal....

• Skapa ny...