*REX* Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Vilken är eran favorit Pokémon?Min är Cacturne.(just nu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ollox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Hmmmm, kanske snorunt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Gäller det bara dom som har ruby?Eller går det bra om man har saphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag gillar Salamence och Metagross Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jirachi ruuuuuuules!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Girafrig är min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag hade den på 50 på silver innan.. den ägde... jag tog en dragonite i lagan till och med tre med den tack vare stomp för att den flinchade :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jirachi lätt, fick den i lv.5 efter tre dagar va den i lv.100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 haha.. jag fick den till 50 på mindre än en timme!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 lätt kekleon!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 keckleon.. hmmm.. ganska smart val.. den kan bli rätt bra... fasst man hade kanske behövt krydda på med ett TM/HM eller två! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 min är torchic den är ur gullig B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg