DanniQ Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Ska jag köpa Stronghold Crusader? Här kan man läsa om det: http://www.reclandet.nu/multimedia/2002/ke...ld_crusader.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Köp det, stronghold är jätteroligt så varför skulle inte crusader vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Gillar du Stronghold så blir du inte besviken. Har du inte spelat det så är det ändå ett bra spel om man gillar strategi, inte bara på slagfältet. Man måste t.ex fixa mat och järn för att tillverka vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) Jag tror jag ska köpa det :) Mitt Stronghold gick sönder... Det blev ett stort jack genom skivan... Redigerat 1 Juni 2004 av DanneStorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pizzalover Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Stronghold Crusader är jätte roligt jag har det och jag spelar det jätte ofta! :medieval: B) :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.