Hoppa till innehåll

Vad Tror Du?

Gamer 1

Vad tror du kommer att bli bäst utav:  

82 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 148
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

såhär skrev Player1 om PSP och DS (detta var jobbigt att skriva av)

PSP VS DS

"Den stora frågeställningen som ekade genom hela E3-mässan var givetvis hur PSP skulle ta sig in på den handhållna marknaden samt hurvida DS skulle stå pall för Sonys offensiv. Efter att ha klämt på och insupit båda mskinerna faller min lott på PSP. Även om hjärtat röstar för Nintendos underbarn. PSP känns sober, läcker, och tekniskt överlägsen, medan DS känns klumpig, ful och nyskapande.

Hur mycket än Satoru Iwata tjatar om hur tekniska specifikationer inte längre spelar någon roll, är det svårt att inte bli besviken på DS prestanda. Speciellt när man ser Spiderman 2 i dvd-kvalité och Metal Gear Acid, som nästan ser lika fagert ut som MGS2, på PSP. Återigen tror jag Sony har fattat det klokaste beslutet-nämligen att skapa ett teknikmonster. PSP kommer sälja med samma argument som fick PS2 att flyga av hyllorna. det var inte spelen utan dvd-spelaren som i första hand sålde maskinen till massorna. Att PSP kan spela både film och musik kan vara lika avgörande för icke-hardcorespelarna. Men, allting kan såklart fortfarande hända. DS har inte visat upp sin slutgiltiga design och man kanske inte ska underskatta Nintendos nästan 100-procentiga dominans på den handhållna marknaden."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Star Wars @ 03/06-2004 13:30:50)

Jag tror PSP kommer säljas mer som Karata sa så köper SONY fansen PSP och det finns fler sony fans för att PS2 kom tidigare än NGC men jag tror ändå DS kommer bli bättre även om fler köper PSP.

dt har du helt rätt i ;)

de va spam,något du använder ganska ofta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

http://www.gamereactor.se/texter/?id=1946 ........ Titta in den här sidan.... Det vattnas i munnen efter att jag hade läst färdigt den....

Ja.... Men dem här funktionerna så kommer ds krossa psp som en myra!.... Psp är bäst på prestanda men det kommer fortfarande inte slå ds!..... Det kommer va mycket roligare att spela på en ds än på en psp..... Om psp kommer att sälja mer än ds så är det eftersom den har funktionen att man kan se på film med den..... Och lyssna på musik.....

Redigerat av Link64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag läste den artikeln!

Då visste jag att DS är rätt konsoll!!

jag bryr mig inte om grafiken!

mer om underhållningen alltså!!!

och att man inte behöver nåt tillbehör utan att man bara ska behöva ha 2 st DS och sita mindre än 10 m ifrån varandra så ska man kunna spela 2 player!

Helt fanatasktiskt!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Xboxplayer

jag ska inte köpa PSP i början väntar tills dem sänker priset

och Xbox säljs minst och det är dyrast

Xbox är inte dyrast!!! den är lika dyr som ps2!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag läste den artikeln!

Då visste jag att DS är rätt konsoll!!

jag bryr mig inte om grafiken!

mer om underhållningen alltså!!!

och att man inte behöver nåt tillbehör utan att man bara ska behöva ha 2 st DS och sita mindre än 10 m ifrån varandra så ska man kunna spela 2 player!

Helt fanatasktiskt!!!!!!

Det är precis som jag menar!.... Jag tänker så också!..... Jag bryr mig iaf inte om psp har bättre grafik.... Den kommer aldrig att bli lika bra som det här!.... Tänk på hur alla spelen kommer att bli med alla dessa funktioner!.... Och visst är det fantastiskt att man bara behöver 1 kassett och inga kablar för att köra multiplayer! Och man kan ju gå över internet och spela mot andra över hela världen!.... Eller andvända picktochat och spela vanliga spel som hänga gubbe eller chatta med vem som helst.....! Och precisionen var lika bra som ett tangentbord och en mus!.... Och jag tror också att att psp kommer att sluka skitmycket energi som inte ds kommer att göra......

DS: Developers System........

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...