Rullis Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Såg den,rikgit bra,speciellt när han tog sin Flamegun och sprutade in i huset och så brann alla XD Citera
Ratchet Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Jag sov över hos en kompis då och hans föräldrar såg på den men de ville inte att vi skulle se men vi tjuvtittade på mn kompis rum fast inte på hela filmen! Citera
pollenallergi Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) Den bästa scenen är när den där tysken gräver sin grav tycker jag... Tut-tut :P.. "fuck hitler!" det är inte så kul, men jag tycker det är den bästa EDIT: råkade skriva så kul istället för inte så kul ;P Redigerat 1 Juni 2004 av Ness~ Citera
Apoca Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 jag tycker filmen suger, eftersom ni alla tror att deta var det slutgiltiga slaget i andra världskriget, deta var bara en liten liten del av allt, f*n dom i USA borde skjutas, felaktig historia, USA är fega som hoppa in först efter deras flotta vart sänkt av jappsarna... vad jag vill ha sagt med detta är att stormingen av normandie är inte det som avgjorde kriget, denna film är åltså felaktigt informtiv... blodigt inte ett piss blodigt, i ryssland frös soldaterna till döds av kylan, och för att gevären skulle fungera så fick man pissa på dom innan man börja skjuta eftersom dom frös hela tiden! det är värre än D dagen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.