Vet_inget Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 kan nån hjälpa mej som fastnat på båten??..... hur gör man efter man har tagit dive????? :ph34r:
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 jepp du ska in till den lilla undervattensgrottan där U-båten ligger och ta dive där inne så kommer du till ytan och så är du i Seafloor Cavern tror jag att den heter..
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Menar du abbdoned ship, eller följer du team magma/aqua?
Gäst hihi28 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 i arboned ship ska du/ni dyka ner & gå ignom hålet & gå åt höger,gå in i dne dörrn du kan.När du kommer in ser du nåt som glänser,ställ dig vid det o trykc a,då får du en nyckel till ett annat rum,forsätt så tills du får scanner,gå till båt hamnen i slateport o byt scanner emot deepseascale,låt en clamperl hålla den när du linkar den,då blir den gorebyss
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 om du ville veta abandoned ship så gör bara som hihi sa..
Vet_inget Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2004 men det står ju massa sopptunor i vägen....
Vet_inget Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2004 ja men jag kommer inte in!!! Det e massa soptunor i vägen!!
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Tips använd en annan slaxs boll än master boll när du ska fånga kyogre/grodoun därför du kan möta latios/latias och dem smiter bara
Vet_inget Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2004 kan man få hjälp???? Jag vill veta hur man kommer förbi soptunorna!!!!!!!!!!!!!!!!
Rekommendera inlägg