Kim Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Men hur får man hög vatten har inte riktigt fattat det än..... och vilken grotta under vattnet ellr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 man går ut och in igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vad jobbigt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 man ska bara ta alla saker i hög eller låg vatten och gå ut och in igen så har det ändrats.. och den ligger om man surfar uppåt från mossdeep city.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vad ska man ha alla sakerna till??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ja undrar jag me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 när du plockat 4 shoal Shell som man plockar först och går ut och in sen så har vattnet ändrats!! så kan du plocka 4 shoal salt! och sen går du ut och in och ger grejorna till gubben och plockar shell igen går ut och in.. ja ni fattar nog va ja menar nu.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 nej det är så som jag skrev! jag loooovar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 gå in och ut.. så brukar det byta när du hämtat alla ingredienser från en höjd.. jag har bara 3 shoal shell eller va de heter.. jag samlar på dem :) man kan ha evigt juuh! om man samlar in alla ingredjenserna(fyra av varje)så får man en shell bell som helar hp varje gång pokemonen som håller den träffar motståndaren... jag har två stycken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Vart ligger Shoal cave? (glömt) Shoal cave ligger ovanför mossdeepcity. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) :lol: vi har redan sagt det tidigare :meddum: Redigerat 16 Juni 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 förlåt :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg