Rullis Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag kom till Shadow Andra gången och mötte honom,sen ska ju Eggman till honmo att Ön skulle sprängas,då ska man ju gå iväg,då Dog jag. Sen kommer man ju till tartMenyn,Sparars det av sig själv..? Eller sparar man själv,isf hur!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det står ju saving efter man klarat nåt så vad tror du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Att när jag sätter på Spelat och tar Hero´s så är jag i skogen ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) Duktit Ruffy*vuxen röst* :P Redigerat 1 Juni 2004 av Sonic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 japp Öhhhh..... det var väl där man fick light shoes? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) HAr redan fått dem.. FAst man får dem i Hamnen efter den banan. Redigerat 2 Juni 2004 av Ruffy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 okej! jag har klarat hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Nyss hade du bara 90 emblems Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 man kan väl ha klarat det ändå utan alla emblems(alltså story) Jag har föresten lite över 100 emblems nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag har 39 eller 40 Emblems :D klarat med Hero,men inte Dark,är på ROuge när man ska hitta 3 master Emeralds bitar på tid (5 min) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Var det inte 3 Chaos emeralds? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 man kan väl ha klarat det ändå utan alla emblems(alltså story) Jag har föresten lite över 100 emblems nu! Ööööööh neeeeeej. Bara Story men inte Spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg