Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Hjälp igen ;) ! efter man klarat med Hero och Dark mode så kommer det Last mode eller nåt sånt,sen när man e Knuckles.var finns switch grejen ? Snälla,hjälp fort någon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Vilken switch? I vattnet eller den som öppnar gåner i vattnet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 vet inte riktigt,men man e knuckles och ska ihtta en switch knapp,en sån här vit ballong.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Den e där uppe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Hur menar du med "uppe" ? I taket ? Ska man klättra..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Där bakom lasern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Där bakom lasern Jag har sett att det är en sån där röd grej uppe i taket men jag kan inte hoppa så högt.Den där flygande hjälp-roboten säger att switchen är under vattnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Tack :D Bara att man kan inte vara s länge under vattnet,men jag ska leta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Nu har jag fastnat med Sonic.Är det någon som vet ifall det finns game-faqs till det spelet?Eller kan någon säga vad man ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg