DeadAngel Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 kommer ni byta sida namn till fuskarna istället,då blir det mer likt fuska,håller någon med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 kommer ni byta sida namn till fuskarna istället,då blir det mer likt fuska,håller någon med mig? Tycker inte det behövs, Det blir ju ingen skillnad, Bara att dom byter namn, Men ändå var det en bra idé efter som jag vant mig med Fuskarna.nu så jag tycker det ska heta fuskarna.nu i stället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 fuskarna.nu adressen kommer att finnas kvar, anledningen till att vi heter fuska.se är att det är ett kortare namn. Lättare att skriva in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 ja d e bra som d e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Jag håller me silvermew Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 jag tycker att det är skönt att dom har www.fuska.se det går ju så fort att skriva in men om man har lagt in fuskarna på favoriterna så går det ju lika snapt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.