Gäst Golden Star Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Den regeln måste ju vara en av de mest självklara som finns. Bara och tänka efter om inlägget man postar har någon nytta eller tillför något till debatten som de andra har glädje av. Bara och tänka efter om det verkligen är nödvändigt det man skriver. Och då kan man ju säga att ett inlägg med bara "håller med" inte tillför ett jota till debatten som är nytta för de andra som läser. men om man skriver "håller med" vet ju den andre personen att vem som håller med!så jag tycker inte att det e något fel på det! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Man kan ju faktiskt skriva lite mer förklarat varför man håller med osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) Man kan ju faktiskt skriva lite mer förklarat varför man håller med osv..ExaktPS.Jag fick en varning när jag skrev "håller med" Redigerat 3 Juni 2004 av orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 exempel:håller me,de spelet e bäst i multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 det var nån här som skrev massa och sen skrev han hoppas ni holler med då skrev jag det och fick en varning men fick han det nä-ä då inte han bara jag <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 det var nån här som skrev massa och sen skrev han hoppas ni holler med då skrev jag det och fick en varning men fick han det nä-ä då inte han bara jag <_< Samma här,det var en som skrev "Är det någon som håller med?"Då skrev jag "Jag håller med dig" Och så fick jag en varning men inte han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 du har helt rätt orson när jag sa till omega att inte säga att avetaren är ful så blev det nästan en varnig rätt många blev glada för att jag sa att omega inte skulle göra så men jag fick nästan en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.