HenkePenke Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Hur kan man få Masterball på lottery hjulet, och vad händer om man får fullt med blixtar så alla dom där grejerna är gula? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 de undrar jag mee.. jag har fått lite mer än hälften.. han menar dom blixtarna man får när man får tre puikachu med en blixt i rad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ollox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Man vinner inte masterball i hjulet!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 nej jag har inte sagt det och om nån gjorde så e det falskt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vad vinner man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 var får man masterboll då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 man får den i Secret hideout som ligger i lilycove city.. har du missat den kan du inte få den sen förutom i lotteriet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag fick den efter femte vinsten i lotteriet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 turligt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg