HenkePenke Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Måste man ha en Link Cable för att få vissa Pokèmon genom att byta? Jag har ingen polare som har de... Kan man inte använda GameShark eller något? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ja vet inte men man kan säkert använda game shark, annars måste man byta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 japp.. har du GS henkepenke????!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jaa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 spelar du till emu eller har du riktig till GBA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Måste man ha en Link Cable för att få vissa Pokèmon genom att byta? Jag har ingen polare som har de... Kan man inte använda GameShark eller något? :blink: du måste faktist byta eler använda gs, lite dåligt att man måste byta:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 har du riktig GS henke penke!!! var köppte du den dåååå!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag visste inte att en GS kunde användas vid butning av pokemon??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 kan man inte heller, men man kan få alla pkmn från den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 men har du dee henkepenke? riktig GS?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja, Jag Med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg